varje gång jag ser dig exploderar det någonting inom mig, det räcker att du ler mot mig så kapituler jag

cheee bloggeen. Haha är på flummhumör or whaaaat?

Men iaf, skolan idag var helt okej, ganska kort dag faktist. Först redovisning, rast, fast jag var iofs inne då men iallafall. Sen redovisning lite snabbt igen sen idrott. Kom hem från idrotten, åt mat, fick ingen rast för vi satt och pratade i matsalen, sen praktisk matte, det där med rummen osv. Så riktigt snabbt gick det. Vi satt och flummade där, hahhahahahaha, jag dööör. Menmen, nu ska jag göra engelska, hur tråkigt som helst men det måste göras! Bloggar mer senare sötnosar. Puss / Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: Toril

haha kom du ihåg när jag svärde mot mobilen och

då trodde titta typ att jag svor mot boken xD

haha jag dör också! hahahahahaha



kram <3

2011-03-16 @ 18:07:31
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: Linda

Tävla hos mig :)

2011-03-16 @ 19:23:32
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0