pain

att bli kallad cp och att man är helt dum i huvudet är inte så jävla kul. Sammie har en knöl, inte alls kul.
 Hur ska detta sluta?  Jag kanske ger upp, men jag vill inte vara feg.

När man är i stallet, så fort man tar ett enda steg, då känns det som att alla tycker att det är fel. Att hela jag är fel, allt jag gör! Alla blänger på en, det är jobbigt.



Men nu ska jag göra lite läxa!

Har varit med linn ett tag, vi gjorde nudlar och hempressad juice! Sedan efterrätt med glass i apelsingskal, även nudlarna låg i det! Kommer även bilder och recept sedan! Eller ja, recept och recept... Hur vi gjorde iallafall.

Måste även städa mitt rum lite idag, hehe. Sitter och smsar med fidde♥♥♥

Men tänk att det finns killar, som inte förstår att man blir ledsen, bara säger att man är överkänslig.



/ Malin Lindberg.


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.tack vad kul att du gillar min blogg =)

finns även på bloglovin =)

2011-03-01 @ 20:49:34
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0