Mars 12, 13 2011

LÖRDAG: Det var en toppendag, på alla sätt. Det började med att jag kom ut till stallet, Eva red på någon, tror det var Ginger? Sen gick jag in i stora stallet och skulle kolla mockningsschemat, då sa Emma hej till mig vilket hon aldrig brukar göra. Jag började mocka trorjag, sen gjorde jag höpåsar. Sen hade jag inget att göra och Stina och Frida skulle rida Moonlight och Diskette, då stog jag i stora stallet och bara titta på. Sen så sa Eva att jag såg ensam ut, så hon fråga om jag ville rida någon annan, med Stina och Frida, det ville jag. Jag fick rida Olliver och vi kom ut till kvart i tolv, fråga mig inte vad det var som tog så lång tid, var klar med allting vid tio, kvart över eller något sådant. Men vi skrittade iväg och red en liten tur, en skön och lugn skrittur! Senså hade vi tre lunchen, sedan gick vi upp och åt. Jag, Felicia, Frida & Stina spelade NegerPresident, jag vann bara nästan... Sen skulle jag rida Dante, vet inte vad klockan var då, men det gick vell bra. Skrittade ut 20 minuter och red inne i 25 minuter, eller skrittade av 5 minuter av det. Sen gjorde jag inte så mycket mer, åkte hem.


SÖNDAG: TOPPENDAG PÅ ALLA SÄTT! Det var lite stelt ibörjan kanske men det blev allt bättre. Jag och Fidde hjälpte till med utsläppet sen började jag mocka och hon gjorde höpåsar. Det fanns ingen kärra så. Sen gick hon och snackade en liten stund med mig, hjälpte mig lite oså. Tack♥. Sen fick hon min kärra och jag gick upp och gjorde höpåsar, sen snackade jag en liten stund medans hon mockade, jag gick och hämtade insläppshö till alla våra mockhästar (fyrastycken) Och sen hämtade vi Nixon och Tess, skrittade ut på dom, mer än bra gick det. Sen hade vi lunchen, sen gick vi och åt, kollade när Emma red inför instruktör. Sen red vi våra hästar, gick bra vi red ut och så tappade Dantis en sko så vi vände och gick hem. Bara skritt blev det idag. Men nu måste jag sova, skriver lite mer imorgon. Puss. / Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: Toril

Hej malin! (L) Jo det är så här... jag och Fanny fixade lite med min blogg och sen kom vi fram till att det blev nästa samma temafärg som du har här på din blogg.. Om det är okej asså? (L) för om du ändå ska ändra sen så hoppas jag att det var okej? :)



kram

2011-03-14 @ 18:58:42
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0