i can feel it all down deep inside but oh, i want to let these feelings rise

Hejsan sötnosar! Idag iskolan hade vi redovisning, jag berrätade om bris, hahaha det sög. Jag stog och garva ihjäl mig inför hela klassen, pinsamt. Sen Praktisk matte också, vi jobbar typ inte, hehe! Eller jo, men vi skrattar imellanåt, hihi. Jag åkte med fidde hem idag, hon gjorde mat och jag spela kort, snäll jag kände mig... Sen åt vi och gick ner till Anton. Där spelade vi biljard, jag, Anton och Fidde. Malin ville inte spela. Det var jag, Fidde, Anton och Malin. Sen gick jag och fidde hem till fidde, hoppade stutsmatta och skrattade lite, eller mycket. Åkte hem och sen så skulle jag gå ut med Sammie då springer han framför mig så jag ramlar och skrapar upp handen, det svider faktis:S Kan typ inte röra handen, den är helt varm oså:S Ja, imorgon kanske jag rider med Fidde eftersom det inte blev något idag. Hörs!


Jag för några dagar sen, bjuuuuuuder stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0