FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT

Jag hann inte blogga igår! Slog på datorn, men jag fick inte sitta vid den... Jag kollade på topmodel och jag blev riktigt jävla förbannad! KAYLA ÅKTE UT?!??!!? :( Kayla och Jane var mina favoriter, båda åkte ut, helvete. Nu är det Ann och Chelsey kvar, fuck. Så död är jag nuuuu. Menmen, ridningen gick vell bra, jag red Dixie en stark lite polle :) Eller ja, liten och liten... Ca 163 cm mkh. Stort om man jämför med lilla Dante 138 cm mkh. Men ja, vi hade dressyr och jag kan nästan inte gå nu, tragiskt. Men jag trodde nästan jag skulle få Michelle igår, men sara var snäll och gav mig Dixie (: Menmen, bloggar mer sen hinner inte nu!


gammal bild på mig och bästa. HUR SER JAG UT?! / Malin Lindberg.

Kommentarer
Postat av: F a n n y < 3

sv: jaaaaa !

2011-03-15 @ 19:13:14
URL: http://justfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0