världens bästa helg, på riktigt



Har laddat upp lite bilder, kommer mer senare ikväll.  Det var superkul och hur läskigt som helst! Fast jag var iochförsig inte rädd.. hihi.

Jag sov där en natt till, Jag, Felicia, Stina och Frida! Vi berättade spökhistorier på kvällen och skrämde varandra, men ingen var sådär rädd på kvällen! Första natten var Doris och Fideli med också, men dom var ju lite rädda ;)

Vi hade morgonfodringen på söndagmorgon och det var mysigt! Första kvällen åt vi tacos och sen så mullade vi i oss massa chips och popcorn till filmen "Inte utan min dotter" Vi hade ingen text på de så ingen förstog typ:S Sen så på söndag kväll så åt vi kebabpizza! Tror faktist att lite bilder ligger på kameran..? Vi badade några gånger och tog många mysiga bilder. På måndagen så mockade vi hela nedre stallet me ponnysarna hade stått ute så det var några boxar mindre än vanligt. / Malin Lindberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0