varm dator

Godmorgon! Vaknade av mamma idag igen, suck. Igår kollade jag på Letters to Juliet somsagt, och om ni inte har sett den så gör det! Först var den lite dryg och sådär (tyckte jag) sen så blev det bättre och jag dog. Idag ska jag inte göra mycket alls, tyvärr. Orkar inte sitta hemma och dryga nu, men har inget att göra. Idag när jag åt frukost satt jag ute, och det gör jag nu med! Här med min laptop och ja, gör ingenting alls. Det är ju några på ön just nu.
När det är såhär varmt så är jag verkligen badsugen! Vill också städa ur lekstugan (ja, jag vet att det låter fel) så jag kan sova dör, men jag sover inte där själv och jag vill inte städa ur den själv, hihi. Inte för att jag är lat eller något.

Har nyss hängt upp lite tvätt och nu skla jag ge hunden mat. Hörs.

Kommentarer
Postat av: josefine

hihi tack! Härligt, samma här faktiskt!



Vad händer idag då? :D

2011-06-29 @ 11:51:49
URL: http://eniifesoj.blogg.se/
Postat av: sanna

snygg blogg ! :)



Vad händer senare då?:)

2011-06-29 @ 15:40:45
URL: http://sannaoberggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0