picture

Hejsan! Idag på ridningen så hade vi barbackahoppning, jag hade Dante! Jag rev ett hinder med foten, det var 70 centimeter och jag har ganska långa ben. Efter det blev jag jätteflumm och satt och prata när jag red, jag typ dreglade.. hahaha jag är faktist lite knasig! Har nyligen duschat och nu ska jag packa lite.

Imorgon så blir det Alntorps ö! Ska på läger, fast om jag ska vara helt ärlig så känner jag inte för det, är inte taggad alls eller så. Jag tycker bara att det är jobbigt.. Nej usch, har verkligen ingen lust!

Nu sitter jag och lyssnar på "Välkommen in" - Veronica Maggio.


Lite ioordning, men shitthesame..? Nu ska jag packa. Gör nog ett inställt inlägg senare. Blir nog ingen bloggning under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0