mm, det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder



Lördag: Åkte till stallet vid kvart i nio eller något, hade utsläppet och sedan mocka..Åt mat och red. Dante är så jävla söt, jag döör. I love that poni!

Söndag: Åkte ut till stallet vid 20 i nio typ, hade utsläppet och sen så red jag Tess. Efter jag hade ridit så mockade jag, och när jag mockade red Fideli Olliver. Sen så gick vi upp för att äta, sen när vi hade ätit hämtade jag Dante och red. Han gick faktist väldigt fint idag, tycker jag..:) Han ja, han var bäst som alltid! :D

Ska lägga mig och kolla på tv tror jag. Har nyss varit ute och sprungit med Linnea nämligen! Yes, satt å och lite godis förut, sen gick jag in i duschen, kände mig inte bra.. Så jag ringde till Linnea och frågade om hon ville springa med mig! Efter duschen, jo jag vet.. Aja, imorgon ska jag nog göra rent alla mina hästsaker som jag nu har tagit hem! Om jag inte gör det idag vill säga.

Jag vet att jag inte bloggade i fredags efter lägret, men alla i min närhet var ledsna och arga på mig så jag hade verkligen ingen lust! Igår så hade jag inte heller lust, vetinte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0