sommar, sommar och sol


Godmorgon! Idag vaknade jag 20 i 6. Jag tog av mej bettskenan, SEN kollade jag på klockan.. Så jag gick och la mej igen, men så glömde jag att ta på bettskenan, hihi. Men sen så vaknade jag halv nio, slog på tvn och kollade på den en stund. Mamma gjorde frukost åt mej och detta åt jag idag: Några jordgubbar, ett ägg, några bananskivor, en riskaka, lite mango, några bitar paprika. Sen en yoghurt!

Jag orkade inte äta upp ägget, jag bara kände hur mätt jag var, usch :S

Jag ska iallafall ut och sola nu, himmlen är klarblå! Ska iofs borsta gaddarna först, hihi. Jag bloggar mer senare och då ska jag ha plåtat litegrann. Slänger in en dagens outfit sen också! / Malin Lindberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0