Varmt? Nejnej..

Det är jävligt varmt! Håller på å dö här..


Ridningen: Dante var inte för het han lyssnade och drog inte iväg som han gör ibland. Vi red på en äng litegrann och han var jätte duktig och trevlig, inte så mycket mer att säga än att jag inte ångrar en minut!

Stina och Frida: Det var jättekul! Jag kom och vi gick ner till Nöjesbutiken och köpte godis och hyrde en film. Det tog ganska lång tid att välja men det fick bli Devil och den var jättebra tillochmed Stina blev rädd..
Orkar inte berätta vad den handlar om osv, men ni kan ju söka på den på Google om ni är intresserade. Det är en hiss på framsidan. Jag gick hem vid 10 ungefär med Stina och Frida som följde mig hem. Är mörkrädd, och ja det var faktist mörkt ute. Kollade på The Good Wife med mamma för vi hade spelat in programmet.

Idag: Vid två halv tre så cyklade jag ner till Stina och efter ett tag kom Frida. Stina hämtade sin dator och vi tog lite flummiga bilder. Sen så plattade Stina mitt hår och vi skulle ut och fotografera. Tog lite kort på varandra och så. Sen så blev det mat, hamburgare och vi högg in. Sedan gick vi bort för att ta ännu mer kort. Cyklade hem sen och var tvungen att äta lite mat här hemma med, suck. Jag gick ut med hunden och sedan satte jag mig vid datorn.

Herregud va långt det här blev, men det får ersätta min usla update.

Bilderna kommer jag inte lägga in på samma gång, blir så himla tråkigt med mycket bilder. Tar i ett nytt inlägg för annars blir det mer än långt. Bilderna från idag får ni imorgon för kameran är död så ska ladda den inatt. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0