Boy Little Boy

Hallådär! Kom hem ungefär kvart över två och jag har stoppat i mig lite mat. Har en cola i handen, buuusigt. Den andra sen jag kom hem.. Men jag har inte druckit på jättelänge och kan inte dricka senare :/

Får iallafall komma vilken dag somhelst till stallet bara jag säger till innan. JAG FÅR RIDA LITTLE BOY, PIPPIHÄSTEN,PRICKEN,EBBAS, ja, alltså Little boy, hittade på lite smeknamn. Nej men han behövdes definitivt ridas. Och ja, kommer bli hur kul som helst om jag får prova på honom någon gång. Kommer rida Hope också eftersom det är min själsfrände ;) Haha nejdå men jag får rida dom som är där, och sen får jag rida några som är på bete också.

Idag så mockade jag och hjälpte Ebba när hon red. Hade inga ridkläder med mig så därför red jag inte.

Nu ska jag ta en dusch!


Little Boy todayyyy! Lägg märke till mulen, föööööör söt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv; ok men vi kan ju höras:)

Jaa det klart vi kan:) ♥

2011-07-14 @ 16:40:59
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/
Postat av: emma

åh va sööööt

2011-07-14 @ 16:45:38
URL: http://bloggparken.se/emmas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0