trött

Godkväll! Hur är läget? Här är det bara bra, känner mig lite trött bara. Dagen har tillbringats i stallet där jag red Hope och Camp samt gick en 20minuters promenad med Diskette. Gjorde även lite annat smågrejs. Mysigt att vara där när det var så längesen jag red.

Hope är nog min själsfrände. Nej men jag tycker att hon är jättefin och ibland så gick det bra för oss under passet. Hon lyssnade ibland och gjorde precis som jag sa. Snäll i hanteringen osv. Jag gillade henne starkt!

Camp är jätte snäll och urgullig. I traven så gick han så annorlunda, inte alls vad jag var van med. provade bara galoppera några steg för jag jobbade i traven istället. Han var också snäll i hanteringen. Annars var han hur go som helst och man vande ju sig efter ett tag. Han lyssnade  också på mig ganska bra i slutet, i början var han bara seg och gjorde inte alls som jag ja. Jag gillade honom också! Dock inte riktigt som Hope.

Så nu sa jag vad jag tyckte. Det är inte så att jag tycker illa om Camp för han är verkligen en go kille! Men jag vart liksom förvånad det vara bara det.


Sen när jag kom hem och gick ut med Sammie, jag skulle plocka lite hallon och då drar jag upp en gren, börjar plocka lite hallon och sådär, zzzssssszzzz och jag sprang till Sammie och jag började darra..EN ORMJÄVEL! Den skrämde skiten ut mig och ja, nej inte kul! Nu har jag ormfobi för resten av livet..


Dethär är Ebbas ponny som Kallas Boy blev väldigt många kort på den men den var så söt!


Dom första fyra bilderna är på Camp och dom fyra bilderna under är på Hope dom två bilderna som är till kanten är Diskette.

Självklart glömde jag kameran.. Så mobilbilder fick det bli!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Okej :( Men han var nästan inte med överhuvudtaget typ 3 minuter på hela filmen :(

2011-07-13 @ 23:56:54
URL: http://saandraat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0