Listen to your heart there's nothing else you can do



I know there's so Please put the words that you correct between mething in the fake
of your smile.
I get a notion from the look in your eyes, yea.
You've built a love but that love falls apart.
Your little piece of heaven turns too dark.

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.

Jag känner en känsla jag aldrig tidigare känt.
Genom att se dig har du ett ljus inom mig tänt.
En låga som brinner, låt den aldrig brinna ut.
För jag vill inte att känslan kärlek ska ta slut.
Du är den finaste guds skapat, en ängel på jorden.
Att jag tycker om dig mycket tro på dem orden
Jag ger dig mitt liv , jag ger dig mitt allt .
Vill att du ska bli min , ska aldrig behandla dig kallt.
Känslorna är gränsliga så jag vill ha dig här nu.
Jag mötte en på miljonen som var lik mig, det var du.
Jag vet exakt hur du känner och jag kommer aldrig svika dig,
aldrig få dig att gråta. Du kommer alltid vara viktigast för mig.
För det jag känner är äkta, det jag säger är sant.
Skulle klättra över berg för dig, fast vägen är brant.
Gå tusen mil för att vara med dig,
för du är den enda på jorden som förstår sig på mig.
Aldrig känt samma känsla, vill du svara det jag känner.
för nu vet jag helt säkert att det är för dig mitt hjärta bränner.
Du har lyckats ta fram något ur mig. Jag trodde det var dött.
En lycka och glädje har du åter fött.
Varje gång jag ser dig smälter jag, jag tror på ett vi.
För att jag har fattat tycke också kommer det förbi.
Du är bäst i mina ögon, vill du ge mig en chans.
Ta den tiden du behöver för att jag går ingenstans

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

sv: tack :)

2011-07-14 @ 19:38:53
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0