banan sean

Hejsan! Jag kom hem för ca en halvtimme sedan. Har haft skoj med trevliga människor! Jag gillar att bara prata och liksom känna att man lever livet. Ha en cola i handen och bara skratta, I LOVE IT! Fick åka hem klockan tio vilket jag tycker är alldeles lagom och perfekt! Än är jag bara ett barn och ska inte direkt vara ute så sent. Skulle ju annars kunna var hemma hos någon då kan man sitta och prata hela natten!  Men iallafall så ska jag nog starta en rulle eftersom att jag förmodligen inte kommer kunna somna nu när jag drack cola, ops.

Justfan, vi kollade på Sean Banan och han var väl bra. Har en film, men det orkar jag inte lägga upp.

Har hicka nu.. Nej men nu ska jag byta om till pyjamas.


Fina vita tänder jag har.

Kommentarer
Postat av: Ida-foto♥

svar: så lite så! :) kram ♥

2011-07-09 @ 22:59:01
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0