10:13

Hejsan! Jag har inte bloggat på jättelänge, men jag skrev ett jättelångt inlägg om vad jag skulle göra osv. Men då krachade internet så allt raderades, suck. Har en ny design som ni kanske ser men eftersom att jag råkade typ radera min header från datorn så syns den inte på bloggen. Så jag gjorde en ny litesnabbt.

Noradagarna håller på förfullt och jag var där igår. Nu ska jag berätta lite vad jag har gjort då jag inte bloggat. Stallet, fiskat,örebro,noradagarna. Har säkert gjort något mer också.

Jag mobilbloggade förut och skrev liksom i rubriken istället, men det funkade inte att skriva vanligt. Nu ska jag göra något för jag ska ner till Noradagarna snart, eller ja idag iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0