megastar

´
Hejhej! Har inte bloggat på länge nu, så tänkte ni skulle få er en liten läs stund!

- Idag var första dagen i skolan, riktigt härligt! Olle har ju börjat i våran klass, btw så gick vi på samma dagis och klass tills jag slutade fyran. Han ville inte släppa mig riktigt och därför började han i born!


Hahhahaha, nej så är det kanske inte riktigt.. Men det är iallafall kul att han går i våran klass nu, känner ju honom! Menmen, tänker inte berätta om skolan, det är bara tråkigt. På torsdag ska jag typ till stallet (yay) Rida Dante och göra rent hans grejer! Mocka åså..:( Men det glädjer mig att jag kan hjälpa dom som jobbar där osv. Så då kanske jag inte är så oomtyckt längre, ja, vi får vell hoppas!

Men snart ska jag spela kort med mamma och pappa, snacka om att dom kommer bli utägda!
Den som vann, skulle få en häst!...bok... pappa lurade mig :(

Menmen, kommer ju kanske få en hästbok!
Nej, ska packa innan troja.

Imorgon ska jag ju till linnea, men tar med mig datorn ofc! Och kameran,! Nu ska jag packa osv. Ha en bra kväll! / Malin Lindberg.


Kommentarer
Postat av: Toril

vadå inte släppa dej?

2011-01-11 @ 15:09:57
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0