Two days past eighteen he was waiting for the bus in his army green

Tja snyggingar! Hade ingen chans att blogga igår.. Men det var iaf fett najs även fast jag inte känner någon? Vi typ åt mat, kollade på film, och bara hade krig helt enkelt. Jag satt för mig själv då, vill inte riskera att slå i tandställningen som jag råkade göra, gör ont i ca 10 minuter eftersom jag har fått en ny plupp, på den tanden som ska ner! Men det var chill, gick hem vid elva eller något, borstade tänderna i fyra minuter, sen skulle jag sätta mig vid datorn, mamma kommer och skäller ut mig och säger att jag måste sova.. Jag går och lägger mig, somnar halv tolv ungefär, sen vaknar jag halv tre och kan inte somna om, klockan blir halv fyra... Jag somnar om och mamma väcker mig sju för att säga att dom ska åka.. Jag tar fram mobilen och börjar spela, pallar inte somna om.. Och en sak är säker! Jag ska ALDRIG göra om det om jag bara får sova i ca 6 timmar?! Då stannar jag hellre hemma!


Menmen, nu måste jag äta frukost, ses!


'
suddig, men ni har inte fått bilder på ett tag så..

bäst<3

suddig, men sammie är en griiiiiis<3

byxor som jag köpte i torsdags!

köpte även ett pannband, men jag har ej bild på det.


hemsk bild men, har rosa på tandställningen!


Kommentarer
Postat av: Calle

En riktig trötter, den här Sammie! o.O

2011-01-30 @ 09:42:54
URL: http://oxwall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0