pic

HEJSAN! Idag vaknade jag klockan åtta, men sen låg jag och dagdrömde lite, så var klockan halv nio, spelade Quadrapop en stund, och då hörde jag hur hunden spydde! Jag var ju tvungen att gå och kissa också... Så jag gick ut genom dörren, och då har mammat torkast up och visar själva spyan för mig, jag håller på å dö! Det stank också, så jag tog tröjan för näsan och gick och hämtade en tändare,btände ett doftljusi mitt rum och stängde in mig här. Jag sa att pappa skulle göra frukost åt mig, det gjorde den ängeln! Så jag fick äta i mitt rum, min dator var på så jag slog på lite lugn musik! Idag ska jag vara med Angelica och Linnea, vi ska fotaaaa(A)
Hahhaa... Menmen, nu ska jag jobba på designen, kanske inte vill ha den.. Ska kanske göra en ny.

Men nu tvivlar jag på om jag vill fota med dom... kommer känna mig utanför. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0