glöm inte bort att du är värdelös


Hej!
Om ca 20 minuter börjar solsidan, yay! Men innan det ska jag starta upp en film, som jag då sen pausar när solsidan börjar. Ska nog se på  eftersom jag har den här framför mina ögon.. MOHAHAHA.
Menmen.

Dagen idag med Dante gick toppen! Eller ja... Red barbacka igår, och även idag. Mamma skulle jobba så jag skulle skynda mig hem. När klockan var kvart över elva så åkte vi hem, var framme i stallet  i nio på morgonen.

Gjorde höpåsar, det var mörkt och man hiddade dom typ inte, tog 20 MINUTER?! Menmen, sen gjorde vi iordning hästarna, jag och mamma. Behövde bara borsta av honom lite snabbt sen kratsa hovarna. Sedan beskydden på, och tränsningen. Fast iofs så kanske det inte tog riktigt 20 minuter? För jag tog på mig mina ridstövlar och hjälmen och allt, SEN gjorde iordning Dante och vi började rida kvart över nio? Menmen, skitsamma.

Red till 10 ungefär, sen tog jag på han täcket oså, ställde in han i boxen eftersom att utsläppet var en timme senare för att det var så kallt. Så jag mockade precis klart, sen var det dags att släppa ut honom. Haha nej.. Det tog absolut inte en timme att mocka hans box, men gjorde lite annat smågrejs innan jag började mocka! Sen mockade jag moonlights box, mamma sa till mig att klockan var 10:52 och det tog ju inte heller en timme att mocka moonlights box. Jag vet inte vad jag gjorde. Mamma hade ingen kärra så hon slänge sitt i min, när jag skulle tömma tog det stopp. Jag vågade inte köra mer eftersom att förra gången så blev jag typ strypt och hela kärran ramla, så mamma fick kör upp kärran då.


Jag gick och hämtade intagningshö till alla hästar. Sen åkte vi hem. Jag satte mig vid datorn och sen åt jag lite. Har suttit vid photoshop hela dagen... Förutom när jag tog kort oså. Gick ut med hunden också! Ska duscha senare innan jag startar filmen efter solsidan tror jag. Menmen....

Nu ska jag starta filen. Seya! / Malin Lindberg.


p.s Om ni vill låna bilden säg till innan. Ingen proffsbild direkt men endå! Orkade inte vattenstämpla den. :)



Kommentarer
Postat av: Toril

fattar inte rubriken

2011-02-20 @ 19:57:00
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: Toril

sv: vem? :( <3

2011-02-20 @ 20:16:53
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Duktig du är på att fotografera!

2011-02-21 @ 18:45:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0