blogg.se, fan va jag hatar ibland

Godmorgon bloggen!  Vaknade för en timme sen, men endå. Jag sitter och ändrar i designen, vill att den ska vara som jag vill ha den, men jag har problem. Ska försöka nu. Därför kan jag inte blogga. :)


Idag ska jag:

göra rent mina ridstövlar
ta kort ute, på grejer och på mig. hHAHA misstolk...
Städa bland mina ridkläder;S
rida
gå ut med sammie
PHOTOSHOP<3


Roligt värre! Bloggar mer senare mina lovers, om det nu är så jag får upp statistiken? :)



bild från igår. / Malin Lindberg.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-22 @ 15:29:27
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0