RESTURANG

Bloggar fran en resturang eftersom jag tyckte att det var lite roligt..forsoker logga in pa facebook men det gar inte! hm..vad ska jag skriva om? Fick en kommentar forut och h*n fragade om jag kunde lagga ut bilderna fran cypern. Sjalvklart! Men senare.. inte nu. Jag kommer forhoppningsvis gora det pa den nya bloggen. Men vet inte vad jag ska ha for header eftersom jag inte kan vara med pa bild nu nastan, sa javla vit ar jag.  Jag saknar Sammie for mycket och jag kan inte beskriva hur mycke jag saknar att rida Dante! Ja, rida overhuvudtaget. Och alla kompisar, tur att skolan borjar direkt sa jag kan traffa alla igen!

Nej nu maste jag dra, pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0