världens bästa häst

Tjenixen! Jag kom hem från stallet ca kvart över fem. Jag och Emma hade utsläppet sen så mockade jag och gjorde höpåsar. Vi hämtade hästarna: Jag, Felicia, Doris, Stina, Frida och Linn. Vi skulle rida vi bommen, hihi busigt! Sen så red vi iväg, och så när vi galopperade, shit... Alla bestämde innan att vi inte skulle köra om, men så lätt är det inte! Det var mest jag Felicia och Linn som red fort, eller fortast. Felicia red först, jag näst sist och Linn sist, jag körde om alla och så låg jag brevid Felicia, så galopperade dom längst bort till vändningen vid den sista backen, när vi galopperade upp för "galoppbacken". Hästarna var hur pigga som helst, Plugg körde också om en hel del, och han drog ner huvudet och skenade iväg. Kul är det, men jag tror att det är svårare när vi är så många, vi var liksom sex stycken?  Men det gick! Sen red vi hem, vi åt och sen så städade vi sadelkammaren! Eller ja, vi fixade med våra ryktlådor osv. Sen så körde jag och Linn pompe och det gick faktist oväntat bra! Nu ska jag gå ut och fota litegrann, vi hörs imorgon om inte ikväll!


pic på mig från igår kväll!


LOVE

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: mys, själv? :)

2011-04-16 @ 20:19:50
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: härligthärligt :)

2011-04-16 @ 21:03:12
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0