hästar/myskväll

Tjenare! Idag var stallet helt okej, Fideli kom inte så jag fick mocka en av hennes boxar... Sen så lunchade jag alldeles ensam, i tshirt, inte smartis här va! Jag har små sår över hela armarna, buuh. Sen så åt jag, sen så red jag med Stina,Frida,Doris och Felicia! Vi red vid skutbanan och det gick fort, för fort. Det är kul att busgaloppera visst, men det där gick verkligen för fort. Men sen så skulle jag Felicia och Doris göra en grej, kan inte riktigt förklara. Men det ville inte Stina och Frida göra. det är inget farligt eller så, vi gick upp för en liten backe? Eller vad man säger. Sen så typ när vi hade kommit hem så rymde Early från boxen, och jag hade precis tagit av Dante tränset och höll i honom i pannluggen, han ville ju följa med early också.. Men jag lyckades stoppa honom, Doris fick hjälpa mig att hämta grimma till mig, tack så mycket! Sen så åkte Doris och Felicia hem. Jag Frida och Stina gjorde rent våra träns, alla tre vat nöjda och tyckte att dom blev rena och fina! Imorgon ska jag till stallet igen med Stina och Frida, jag ska mocka Dante, Tess, Camp och Pompe. Och rida Dante och Plugg,hiih. Sen någon dag i veckan ska jag kanske sova i Fridas husvagn med Hon och Stina, mysigt mysigt!

Stora tack till Frida och Doris! Frida hjälpte mig att fylla vattenhinkar, och Doris hjälpte mig lite med lunchen, så helt själv var det inte! ;)


btw: Den där läskig spölbebisen var i stallet, jag såg henne och tog mina grejer och småsprang därifrån, jag skulle säga till Stina och Frida, jag tror att hon trodde att jag blev rädd för henne:S




Visst är Dante tjusig i det nya tränset?

Jag älskar dig ponny, jag gör verkligen de.




Drink nr 1

Drink nr 2

typ gårdagens outfit?




nöjda? Godnatt och sov gott, fast först väntar tvn!



Påsken var helt okej! orkar inte skriva om den, så ni fick massor av bilder, om ni verkligen vill veta så släng in en kommentar så kanske jag gör ett inlägg sen. Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0