kiwi

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte haft tid och jag har varit helt utmattad. Men nu är det ju påsklov och det kommer bli massa inlägg! Eller kanske..? Jag måste ju utnyttja mitt lov, hihi. Jag funderar på att äta noraglass idag, mums. Jag ska ju till örebro någon dag i veckan, på tisdag kanske. Men jag vill ju inte åka själv och om inte fidde kan, och inte linnea kan. Någon som vill följa med? Hihi nejdå. Men jag ska köpa kläder och något mer. På måndag får jag mina converse, lycklig! Dom är vita, om dom inte är slut så ska jag nog ha ett par ljusrosa. Linnea och dom ska åka på någon båt och då ska dom köpa med converse, yeeeah. Menmen, nu ska jag borsta tänderna och sen gå ut med hunden, vi hörs senare!





LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0