if you wish for peace, understand war

Bloggläsare! Idag när jag kom hem från skolan gick jag ut med sammie, han var dålig i magen, jag lider med dig gubben! Sen kollade jag på OC och sedan spelade jag mario. Jag gjorde *en hemlig sak* sen kom linnea. Vi tog kort när vi hoppade stutsmatta, men jag tänker inte lägga in och krångla med dom nu. Jag ska göra mig i ordning sen kolla på tv eller något. Ska också plugga på lite engelska glosor, och vetni?! Imorgon kommer min plattång, och jag dööööör, jag vill ha den nununu! Min stinker ju apa:( Ska kanske ta självporträtt imorgon, vi får se! Förresten, har ni märkt att jag har en ny kategori? Den heter "Dagens citat" och på morgonen när jag kan kommer jag lägga ut ett citat, kul va? Nu sk jag träna gloser, vi hörs imorgon!


ÅÅÅÅÅÅH! Jag älskar denhär bilden, min storebror har målat den en gång, och då tog jag kort på den, tycker det låter så bra med "If you wish for peace, understand war"


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-07 @ 20:47:23
Postat av: lena lindberg

2011-04-07 @ 20:48:02
Postat av: ma

bra jobbat

2011-04-07 @ 20:48:59
Postat av: mandii

fint :)

http://allmyfab.blogg.se/

2011-04-08 @ 11:37:27
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0