i can walk a 1000 miles to be with you

Hejsan söta bloggläsare! Idag har jag varit med Linnea, vi kollade på tv, spelade mario, hoppade stutsmatta och gjorde läxa. Sammie var med när vi hoppade stutsmatta, asså inte på utan han fick ligga utanför och njuta av utomhus. Sen gjorde vi läxa så nu är jag klar med engelskaaaan:D Alldeles strax ska jag duscha, sen se på Blue Bloods klockan nio, eller heter det så? Men iallafall, mådde illa idag igen men jag var i skolan. jag hade otur hela dagen. Först får jag ont på ett ställe i magen, och på idrotten ramlar jag på något klumpigt sätt och slår i knäna och neråt. Har ont i fötterna :(

Imorgon kanske jag ska rida med fidde, men bara kanske får se med mina fötter! Men ja, bloggar mer imorgon!



Asså här dör jag litegrann, jag gav honom ett grisöra och han är såååå söt.


massa plugg...

Förresten, jag har en idé om att försöka ta kort mer på min vardag, även om det är mobilbilder! Bara så att allt inte är så bildlöst menar jag? Menmen, vi får se. Hade så bra!

Kommentarer
Postat av: ellen

Guud va söt hund! :)

2011-04-09 @ 10:19:55
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0