gott och blandat

Hej! Idag är det påsk och jag har mullat godis. Är så mätt jag kan inte beskriva... Idag så red jag, han var duktig som vanligt, det var grymt varmt ute, huh! Jag åkte hem vid typ ett eller något, halv typ. Sen letade jag påskägg i trädgården, tradition! Sen så duschade och vi gick ner till Linnea och dom. Vi grillade och hade de mysigt. Bilder imorgon utlovas! Men nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, nu ska jag dricka vatten och somna framför tvn. Jag bloggar mer imorgon, kisses.


  
bildkälla: We ♥ it


Kommentarer
Postat av: ponnieliv.webblogg.se

hej , vi har tipsat om din blogg , tipsa om våran :)

2011-04-24 @ 13:48:08
URL: http://ponnieliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0