fgh

Idag är det söndag, och det betyder stallet. Eller ja, så kanske jag inte ska säga, har varit i stallet reda ju;) Aja skitsamma. Idag så mockade vi ganska fort, sen så städade vi i sadelkammaren lite, sen så fyllde vi hökärran och började luncha! Efter det åt vi själva lunch, fick också passa en står jättevovve som hette Aik. Han såg ut som en varg och han var jättestor! Men hur snäll som helst. Sen skulle vi rida, vi red inte mycket alls för det kom massa andra och red. Dom pekar och viskar på en, och usch nej det är läskigt. Ingen rolig känsla alls. Men iaf sen så var vi klara, då fick vi rida Tess Michelle och Moonlight. Jag och fidde red inte så länge, tess var jääääätteeeeduktig. Jag svettades som en gris, jag klarade inte av värmen, asså shit... Sen åkte vi hem och jag har inte gjort någonting. Jo jag badade och faaaan va jag är sur nu. Min mobil blev blöt så nu är den helt cp. :'( :'( 

hörs, jag är på dåååliiiigt humÖR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0