boys don't cry

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag följde med fidde hem, och sen gjorde vi lite läxa och åkte till stallet. Men jag hade glömt ridhjälmen, och inga där passade. Alla var för stora. Men fidde red vilda, och jag följde med så jag fick en promenad! Och jag fick testa henne lite också, hon var hur gullig som helst! Traven är lite vinglig men hon var ändå huur söt somhelst. Sen åkte jag hem, åt mat och jag vart så trött så jag bara la mig i sängen, där låg jag i en över en timme och lyssna på musik. Sen kom mamma hem, vi gick ut med sammie sen så borstade jag tänderna och sen duschade jag. Sen gick jag och la mig, hehe. Sen hände det inte så mycket.

Idag så följde fidde med mig hem och vi åt flingor, sen gjorde vi kladdkaka och kollade på tv. Spelade också Mario superstars. Sen gick vi ner till linn, vi hjälpte henne och fanny dom skulle på disco´. Vi gick hem och jag provade lite eyeliner hos linn, haha värsta emo jag vart. Sen skulle jag tvätta bort det och fidde åkte hem. Nu ska jag se på teve, pusshej. :) / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0