you are so fucking fake



tjoho bloggen. Blev skolan endå, kände mig mkt bättre när jag vaknade imorse :) Men iaf, dagen har vart chill, flummar ju som vanligtttttt :'))) ah, men ja. Hände inte så mkt, förut när vi skulle hem ..





Jag fattar inte, du blev sur på mig för att jag inte flyttade bak till dig i bussen, du behöver vell inte skriva jävla dissare för det? Du är min bästavän, men det där var så jävla omoget, om det är så, så skulle du fått jävligt många sms av mig förra året, du vet inte hur många ggr du gjorde så mot mig, så jävla omoget.



Kommentarer
Postat av: Emilia!

vems kanin?

2010-09-07 @ 15:29:47
Postat av: Toril

vem menar du?

2010-09-07 @ 16:56:04
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amen, moget att du skriver det på bloggen också!!

Du va inte heller så mogen?

sluta skriv att allt är mitt fel hela tin.



Jag älskar dej med...men sluta överdriva, snälla?



2010-10-14 @ 18:52:07
Postat av: Anonym

Igga komentaren!!!!



JAG ÄLSKAR DEJ BÄSTEVÄN OCH KOMMER ÀLLTID ATT GÖRA♥

2010-10-14 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0