kisssssss



hejsan!

Bilden är lite cp men jag fasstnade inte på bild idag:S jag ser heeeemsk ut oså.
Men iaf så vaknade jag tjugo över nio och jag satte på datorn, men jag hann inte gö något:S
för sen var det frukost, och efter frukosten fick jag världens utskällning..:D
hahahahah, men iaf så ska jag gå ut med sammie ♥ sen efter det ska jag kanske va med
Angelica ♥ sen ska jag till badhuset med Linnea ♥ klockan 1.
Ikväll kanske jag ska till Fideli ♥♥ och sova över, sen äre typ nåra killar och några mer tjejer
najs! (a) Jo, nu måste jag byta om sen dra ut med vovven ♥

kyss ;* / MalinLindberg ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

det sticks! :o

2010-11-04 @ 21:35:56
URL: http://lisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0