i guess nothin' can last forever, forever, NO!

tja ')
jag har en fråga ?
- lever vi i helvetet ?
fly away, and please take away the pain, don't go back, to the shadows.

men vafan, asso dom som var på bussen vet att jag grät.. jag vill komma till andra sidan, andra sidan himlen ir nåt. :(
fan jag mår skit, ingen fattar, INGEN.
alla säger att det går över och att det blir bra om jag pratar med dom, men det är inte sant..
Jag mår seriöst skit :'(
jag sitter häroch gråter just nu, ni, NI vet inte hur det känns, och ni ska inte ens tänka tanken, att ni åxå har gått igenom det, för det har ni inte ..
jag tkr att ni 4 borde tänka på vad ni gjort .. 3 killar en tjej ...

men iaf, idag så red jag ju plugggg:D
det gick rätt så bra tkte jag :) men ja ..
och idag iskolan så var det typ en jätte pinsam sak för vi visa en film ir vad man ska säga där vi läser dikter :S fan vad man skämdes ! seriöst, jao. .. men jag ska ta ocg lägga mej snartt nä, jag skoja men ialf så moste jag fixa med min resväska åså.

pusshej♥ / malin

Kommentarer
Postat av: Linn

Flåt, Var det jaa? :((

2010-06-02 @ 20:37:41
URL: http://linnalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0