BILDER

Kommer bilder från idag nu ;) <3


jag vet inte men, mitt hjärta bara sved.
riktigt besviken på dej ! jag mår skit nu, ni hade
det så bra ! du, din jävla *****.
var avunsjuk på fanny vettu ! asså inte för dig
på erat förhållande babey !


....................................................................................................


Fanny är sötast ! <3 lovey gumman (:

tahha ! sniggt ;D

nåt på g mellan fidde åh emil nu trorja !


Fideli min sötis på bild ! (: <3<3
....................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Eivindvanessa

Brilliant site. Cheers.

2011-08-02 @ 16:26:34
URL: http://eivindvanessa.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0