pusshej♥

Tjohejsan :)

Idag har jag hoppat med sammie mke mke :D

så har ont i benen nue (a'

hoppade med Linn & sen med Linnea ;P

så nu sitter jag och chillar & chattar lite med emil:D <3

Vi hade spelat in dikter i mikrofon åså lyssna vi på det idag !

åh jag tror jag dog lr någe ;P

När min dikt lät i stereon så la jag mej under min bänk & börga

asgarva ;p  så ja, skämdes det gjorde man idag ialf ;P

så nu ska jag typ städa mitt rum lite & duscha sen ska jag se på efterlyst. Och imorn så ..... ÄR DET VAMPIRE DIARIES <3 ...

& jag måste se ! ;P
aa men, nu ska jag fråga emil om han har lust å gö någe så hörs vi imorn:)

pusshej ♥

Jag ska börga med att ha denna bild efter varje inlägg. ↓

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0