oh, baby! :) <3


tjabre ! många bilder i picnik nu asso =)
ja, ialf. Idag i skolan så orkar jag inte skriva vad vi gjorde ;D
förutom rasterna som var bäst ! för typ jag är så klantig
X'P
först då stog jag på en jätte stor snöhög med linnea & jag höll
på att ramla ner fast jag stog still, och  drog nästan med mej linnea ner.

sen på sista rasten då gungade jag, Fanny ♥, Emilia & Frida
i kompisgungan och frida gick och kittlade alla och jag skrek jueh som vanligt
hur mke som helst. Jag & Fanny ♥ vi skriker för minsta lilla grej asso !
skit kul ialf. sen så hoppa frida av gungan och jag höll inte i mej
såhär & då ba ramla emilia först sen ramla jag ut från gungan på marken
& jag ba börja as garva ! (: älskarey Fanny ! ♥


kisss :* // flikkanflumm ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0