häst, ge mej häst !



hejsan ! vart bland hästar heela dan idag ! :).
Vi åkte ut t stallet kl kvart i nie,
& innan det så gick jag & F ut med sammie.
Sen när vi kom t stallet så tog bi ut dem små hästarna,

sen red vi på ridbanan en liten stund.
kul :) sen efter det så mockade vi & jag sa t
Fidde att vi kunde mocka lite slarvigt så vi skulle hinna.
Jag skulle va klar t kl. 2 a, ialf såmockade jag nogrant. (venne vrf)
så tog as lång tid för mej då. sen när vi hade mockat så gick vi upp & åt mat å kladdkaka :D
fast vi typ orka inte äta upp. Sen så gjorde vi höpåsar &så hämtade jag golden
eftersom vi skulle rida han så stog fideli & sopa och visste inte att jag hämta han.
Det blev helt knäppt ! :S men sen så satt vi bara på benskydden och slängde på
tränset & red. Vi red barbacka :) & kl var typ kvart i 2 så vi hann bara
rida nåra varv. Fideli börja & hon tkte det var kul. Sen när jag red
då ville hon att jag skulle trava & jag ba nae ! fast hon
typ tvinga mej så nåra steg ialf :) han kastar ju alllltid av mej.
sen så var det så bra för vi tog av benskydden när vi var i ridhuset &
så när man skulle lämna han i hagen så kunde man ba gå in i hagen med tränset
& så kunde man ju ta av det i hagen :) så snabbt gick det ;D

och Dante är såå duktig ! han går utan att jag håller
i han, han följer efter mej :)

och vi åkte till annelie och hälsade på lite.
dem håller på att bygga stall för selma ska ha föl :)
& jag vill rida svarten eller forest som han hette förr.

hare gött nurå !

kyss :* //flikkanflumm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0