FOREVER YOUNG in my (L);)


Hejsan! det här blir sista svenska inlägget på 15 dagar! typ? för vi kmr ju hem då oså. Men jag kmr ju blogga varje kväll på cypern, vi tar med oss dator och jag kmr naturligtvis ta massa kort med min kamera:) jaha, vad ska man skriva nudå? jajuste, jag har ju rensat ogräs i dag, mamma tkte det var fint, så jag antar vell det? nä, jag ska inte skryta nu;P flyget går imorgonbitti klockan 06:45 tror jag ialf? jag ska bli brun som en neger förfan!

May God bless and keep you always,
May your wishes all come true,
May you always do for others
And let others do for you.
May you build a ladder to the stars
And climb on every rung,
May you stay forever young,
Forever young, forever young,
May you stay forever young.

May you grow up to be righteous,
May you grow up to be true,
May you always know the truth
And see the lights surrounding you.
May you always be courageous,
Stand upright and be strong,
May you stay forever young,
Forever young, forever young,
May you stay forever young.

May your hands always be busy,
May your feet always be swift,
May you have a strong foundation
When the winds of changes shift.
May your heart always be joyful,
May your song always be sung,
May you stay forever young,
Forever young, forever young,
May you stay forever young.





Så jävla fin !


(det var den bästa jag hitta)

titti sjöng den på avslutningen, det var först då jag börgade gråta för att sexorna lämnar oss ;(.
Jag har tyvärr inget mer att  skriva, skriver imorgon kväll on cyprus! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0