långt inlägg?

hej bloggen! Inpackningen lyckades, håret, lent som sammet? nej, nu till stallet. Jag kom dit ungefär kvart i  tio, jag mockade fyra boxar sen kom linn och mockade två, sen så sopade vi lite. Sen så var vi hungriga så linn gick och åt och jag följde med  henne som sälskap. Jag betalade min skuld i stalled idag, sen tog jag en glass för jag hade mer pengar med mej (a) sen när vi hade ätit så skulle vi ner och tänkte borsta hästar, men då frågade dom om vi inte hade något att göra så kunde vi ge lunch till alla hästar + fylla vattenhinkarna, så det gjorde vi sen efter så sa therese att vi kunde få rida när jag skulle hem om en kvart, så linn red, men hon fick rida typ en timme senare för dom ville vara istallet när hon red. Men jag ringde till mamma och frågade om jag fick stanna, och det fick jag. Då sa vid det men det var ju först då dom sa om en timme, så jag kunde ialf inte rida. Så vi tog in hästar och borstade på dom, jag dante såklart. Sen efter det gick vi och hoppade lite hinder i ridhuset, sedan så kom josefin och therese så då var det dags att hämta jacob som linn skulle rida, vi skulle borsta och det gick bra, tillslut vågade jag kratsa hans hovar(haha fegis). sen så skulle jag testa att sadla men jag ballade ur, + att mamma kom då.
Sen så blev det att åka hem, trycka i sej mat, duscha lite snabbt så ska duscha nu ikväll åxå. Sen åka till örebro till tandläkaren, och de beslutade att jag skulle få tandställning, räls. i ca 2 år. men den tar jag ihöst. sen så den där saken man har i munnen när man tar kort, den gjorde fan bajsont! jag har skavsår:( men ja, har inte lika ont längre, jag fick t.o.m tårar i ögonen *host*. sen så blev det att växla pengar på forex till euro, man utalar det evro! eller typ, jag säger så inte som i eurostop, asso själva namnet xd. Sen sprang vi till en skoaffär och mamma köpte skor, sen så begav vi oss till teknikmagasinet och köpte batterier(äntligen) nu kan jag ta kort :DDD sen gick vi till cubus och jag köpte typ ett boxarlinne och något annat vitt. puss ♥


båda kostade 129 st.



Kommentarer
Postat av: Bilaldaniela

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-04-08 @ 15:37:33
URL: http://bilaldaniela.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0