sakna klassen ;(

hejhej bloggen !
sry att jag inte har bloggat, har ju suttit vid datorn men jag kände
att jag verkligen inte hade lust.
iallafall så grät många idag, skolavslutningen var ju igår men skola idag,
ir ja, skola och skola.
orkar inte berätta...
men tänk att vår fina sexor sticker !
det är hemskt jag gråter ju förfan ;(
asså seriöst, jag tror inte att jag kmr klara dt :(


fan jag gråter bara av tanken ett år utan er :(

knäppskallar till klass, men jag älskar endå varenda en !

R.I.P världen bästa 5-6:a.
men jag LOVAR att vi inte ska tappa kontakten !
asso fyfan ...

Kommentarer
Postat av: Toril

vem har tagit de dära fotot?

2010-09-17 @ 19:45:33
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0