olalá

hejdär, nu har jag varit i stallet, barnvakt åt ebba i ca 2 timmar. jag har ett tips: om ni inte vill sitta vid datorn och nörda, glöm den ett tag och gö ett pussel, det tog 1 timme?  jag gjorde det hemma hos ebba .. barnpussel dåra, men sowhat? :S ikväll är det ju ridning och jag är taggad, somfan!
men ialf, vi skulle gå in i hagen och klappa pompe då ebba råka skrämma han så han kutade iväg xd.
Så vi gick vidare till nästa hage och  tittade på lite hästar;P dessutom är jag fett hungring nu så hoppas maten är klar snart.. jag ska platta mitt hår lite nu, asso, jag vill ha tofs i stallet och det ser damp ut ifall lite av mitt hår är lockigt, jag hann ju inte riktigt klart förut ;D nejnu ska jag trycka i mej lite mat sen skriver jag mer efter ridningen. puss♥






olala, tini wini string bikini ! nä, men den lyssnade jag och linnea jätte mkt på när vi var små xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0