godmorgon!

hejsan alla söta! idag vaknade jag 08:43 i min säng, sen så läste jag i ca fyrtiofem minuter och fick ont i huvet.  Ikväll är det ju ridning som kmr bli fettkul! Jag kmr få träffa bästevän då åxå(; <3 Nu precis på morgonen har man ju inte direkt något att skriva, så jag kmr blogga lite senare på dagen.
en liten lista på vad jag ska (försöka) göra:

  • måla naglarna med lack så att dom glänser lite.
  • Damma och torka lite i mit rum *host*
  • följa med mamma när hon gör naglarna hos eva.
  • rensa garderoben.
  • byta lakan i sängen.
  • sminka mej.
  • platta håret.
  • göra rent bland dantes borstar och göra rent dom.

givetvis så gör jag inte det där iordning xd nej, nu moste jag ta tag i mej själv ta på mej kläder och göra något vettigt av sommarlovet! puss ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

sv; det är ett läger man får komma till när man ska sluta sexan och börja sjuan, det är alntorpsö lägret! :) <3

2010-06-14 @ 13:42:20
URL: http://lisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0