jävla flugjävel!

hej bloggen!:) nu är ja hemma från cypern:) det har varit kul oså.
Jag har ialf en rolig sak att säga, det var typ att jag stog och väntade på mamma och pappa, vi åkte hiss och dom åkte en annan hiss än mej, och så stog jag såhär utanför hissen och log som värsta dåren och höjde ögonbrynen, oså kmr det ut en gubbe och en tant, och jag bah shit! och så fort dom var utom synhåll kutade jag därifrån! men ialf så sen resten av semesten glodde hon på mej och sneglade oså, sen så var mamma och pappa och gick en promenad, oså låg jag ju där, och givetvis ligger dom brevid oss. Sen så lägger jag värsta brakarn och hon typ stirrar på mej och håller på å dö! det var bajspinsamt :$

Nu när vi kom hem sprang jjag ner till linnea och var där till typ halv elva, och nu ska jag kanske läsa. fast det går ju inte den ligger i handbagaget som är i mammas och pappas rum och dov sover, och om jag rör nåt så dödar dom mej ! ;O Jag ska ju dra igång med bloggandet igen, och imorgon ska jag sova ganska länge sen ska jag nog packa ur resväskan oliteså, men sen när jag är klar så ska jag och linnea ksk ner till äckliga nora sjön, men jag ska nog mest sola för mer färg vill man ha ! Sen ialf så ska jag typ börga hjälpa till hemma, ute oså. För jag tänkte ..... MONEYMONEY ! asså jag älskar verkligen pengar, det kan folk som KÄNNER mej intyga:) jo juste, imorn ska jag fixa naglarna med såna där saker man sätter på? och ja, lacka dom lite. Och nu för typ en timme sen så hade jag tråkigt så jag målade babyrosa på typ slaimgrön xd. Jag hade grön på naglarna sen klickade jag på lite babyrosa ;) men så var det en fluga här nyss men jag vene var den tog vägen? jaja skitsamma, nu ska jag göra något roligt, hihi:) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0