just can not stop thinking about it ...


Fideli, jag sitter här hemma och vill va i din närhet! iskolan så var man inte så glad som man är när du är där! det kändes så tomt utan dig! och nu sitter jag och gråter lite smått och vill att du ska vara här och trösta mej, det enda jag vill är att du har det bra! och önskade att jag fick se ditt leende! snälla Fideli kan du inte bara bli bra och komma till skolan! (kommer du på måndag?) för vill se dig skratta, vill se dej le, vill se hela dej! och jag tkr att du inte ska rida! fast jag vill men vill inte för jag vill ditt bästa! man vet aldrig vad som kan hända när man rider! men du måste ialf veta att jag älskar dej mest på denna planet! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Fideli Andersson in my ♥ forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0