SPORTLOV NURÅ!

hejsan ! tar ingen bild idag för jag orkar nt.
tahha, SPORTLOV NURÅ!
skönt att va ledig en vecka nu.
fast jag säger inte att jag inte gillar skolan
för det gör jag.
kan faktist va riktigt kul ibland ! (lol)
skitsam. snart ska jag iaf på disco med
Alexandra ! ♥
kmr bli as nice asså !!
.........................................................................

vet inte om jag ska lägga ut bilderna från
badhuset.. när jag var där med linnea.
.........................................................................

vet ju inte vad jag ska ha på mej på
discot heller!
kmr vell på någe till slut :)
 
skriver mer imorn typ,
HEJDÅ !

//♥
MALINNLINDBERG♥

kyss:* <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0