alla bilder ligger på kameran.


Badhuset. hej x) idag så var det en helt vanlig dag i skolan.
sen hoppa jag av vid Fideli ♥ .. vi åt pannkakor sen spelade vi kort å fideli vann hela tin.
haha hon ägde ut meii XD men iaf.. så åkte vi till nora badhus sen :) vi var där från 3 till fem.
sen åt vi glass i bastun x) den typ smälte, sen sa dom att jag skulle hem (pappa asså) så nu är jag skit sur.
& jag frågade Angelica om hon ville sova hos meii och vi kunde se på twilight och äta chips och popcorn  åsånt. Först säger hon att det går bra sen frågar jag, och sen ringer jag till henne och säger att det går. och sen ljuger hon och först säger hon "pappa skrev att jag kanske skulle till han"  sen skriver hon "jag måste städa mitt rum innan jag sover över hos nån" asså vem går på det? inte jag iaf. .. jag tkr det är sjukt.. det ända jag vill är att ha kul! men vad får jag? INTE kul! :( jävla f*cking life säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: angelica

jag ljög int pappa sa att jag skulle ta en sväng förbi han jag kan visa smset om du vill och sen så var jag tvungen att städa jag ville sova men mamma a att jag skulle städa innan

2010-02-14 @ 15:44:50
Postat av: Malin :)

sv: tror nt dth.. men nästa gång blir det inget iaf jag kmr säga nej. vill inte va med dej längre om du håller på såhärh.

2010-02-14 @ 20:23:42
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0