I don't want you here in life, the three of you are hell the worst thing that happened, out of my life now förfan.

Sluta snacka skit, seriöst.


Sluta snacka skit om mig, vad har jag gjort mot dig?
Är du avunsjuk, avunsjuk på lilla mig?

Ni tre är så jävla låga, vetni det?
Ni borde förstå att jag blir sur, när ni beter såhär.




förstör nån annans liv istället, kommer fan aldrig kunna lita på er.


försök igen, försök på nytt, du kommer aldrig lyckas
försök igen, försök på nytt, du kommer att misslyckas

försök igen, försök på nytt, du kan ju alltid försöka,
att se ut som mig, bli som mig, bara att försöka

försök igen, försök på nytt, du kommer aldrig lyckas
försök igen, försök på nytt, du kommer att misslyckas
försök igen, försök på nytt, du kan ju alltid försöka,
att se ut som mig, bli som mig, bara att försöka


Kommentarer
Postat av: Fanny !

Jag ?

2010-12-06 @ 15:55:25
URL: http://justfanny.blogg.se/
Postat av: Toril

vilka tre? :S asså jag fattar inte varför du tror att vi snackar skit om dej. varför skulle vi snacka skit om dej? :S jag har inte sagt ett ord om dej ;)

kram <3

2010-12-06 @ 20:32:47
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0