du, du e du är för fin, du e du, du är för fin för en trash du gillar, varför ska du kasta pärlor åt svin?



Hejsan bloggen..


..nu ska jag duscha, sen lägger jag in ''dagens present''

Jag ska även börja med en ny grej, '' dagens dikt'' hahahaha, mkt dagens? AJa, men jag ska iaf göra det,
för så många underbara dikter det finns <3

Menmen, när jag är klar här ska jag kanske över till min fantastiska pojkvän. / Malin Lindberg.



En lycklig saga som plötsligt försvinner
ett hastigt farväl och tårar som rinner
En mun som skrattar men ett hjärta som gråter
han som gick kommer aldrig åter.





Kommentarer
Postat av: Linn

Fucking skadeglädje känner jag just nu. Du trodde du kunde komma undan, du trodde jag var blåst. Men vafan, det är ju du din jävla gås. Dra åt helvete jävla unge. Gå och häng dig i en mörk dunge. Ingen vill ha dig kvar. Gå och stryp din far. Du cheata’ bakom min rygg. Men jag kom på dig till slut. Jag dumpade dig. Fan, det bästa som har hänt mig. Låt mig bara vara, kom inte med ngn jävla bortförklarning. Jag lyssnar inte på dig, flytta till en annan stad. Då skulle jag bli jävligt glad.

Sluta ljug, Spela seriöst spel. Tack! Allt du säger är ju fan bara jävla snack. Jag vill inte höra, jag vill inte lyssna. Gå till dina andra vänner, dystra. Kutta dig i armen, Fan jag bryr mig inte. Klipp av dig håret, Vem fan bryr sig. Sluta tjata på mig. LÅT MIG VARA. Snälla söta lilla rara.



Enlåtjag kom på (: Med tanke på det som hänt.. Ska vi spela in? ;D

2010-12-03 @ 21:41:41
URL: http://duvet 8D
Postat av: malin

svar till lin: jaaaaa, det gör vi?

2010-12-03 @ 22:23:44
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0