jag vet, jag måste skärpa mej, men skolan är ju igång oså.

hejsan alla söta. Skulle ju skriva imorse om dagen igår. Men jag hann verkligen inte, så jag kommer att skriva klart i det andra inlägget, för annars blir det här fucking långt ;o aja, men skriver om idag, inga bilder, men ska dit resten av veckan kanske fotar liteee:D


- Idag var det skola, blablabla. Sen kom jag hem vid ungefär tre, sen så åt jag pannkakor, sen vid halv fyra kom fideli och hämtade mej. Så vi var där, gjorde ingeting .. Sen efter ett tag så skulle vi ta ut ridskolehästarna till sommarhagarna, tog dante och berra samtidigt, som små änglar (L) men vissa vill inte ens ta berra, asså bara han själv? jag fattar inte? ah, men sen så gick vi typ i cafeterian, fick kladdkaka, sen gick vi ut, Therese sa att vi skulle ta in dixie och primeur. Så vi gjorde det, sen s¨gav vi alla hästar hö, sen sopade vi, men jag sopade inte, tog upp alla högar sen ;( ah, men sen  när vi höll på att sopa så pratade therese med eva, eva sa att vi skulle få rida primeur och bomby, jag tog bomby såklart, fidde tog primeur. Men eftersom han har varit halt så skulle vi ta det lungt. Så vi skrittade ut en sväng först, sen red vi lite i ridhuset, vi skulle trava lite och ta lite galopp, men jag flög som en jävla struts i galoppen ;O ah, men  sen så skrittade vi av, vi pallade äpplen på vägen (a) men då var det jag, fidde & emma. Sen så skulle jag och emma kö en skrittävling i uppförsbacken, hon vann, haha! Sen så bara borsta vi av dom lite, sen åkte vi hem. Min dag i text. pussar, malin - lindberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0