barkarby

hejhej. Igår var vi ju i stockholm, vi kom tid vid fyra typ, sen gick jag och linnea runt, vi hittade inget. Sen såg vi kappahl och så gick vi igenom och kom ut på andra sidan, där låg lindex. så vi gick in dit, hittade inget.  Sen ringe mamma vid fem och sa att vi skulle äta, så vi stack till pizza hut och åt. Senare så gick vid med mamma och dom för dom hade hittat massa (a) ja, så vi gick med dom, hittade lite. Vi tänkte köpa ett par skor, men dom var inte sköna? å jag köpte dom inte. Men jag köpte typ två skjortor, en krämfärjad långärmad, två toppar. En skjorta på Fillipa K och där köpte jag den vita baströjan oxå + topparna. Sen provade jag byxor, men nä INGET för mej. juste, den andra skjortan köpte jag på Tommy hilfiger. och ett par trosor på Björn Borg affären:D sen bara ett armband på NoaNoa. ja, men idag ska jag kanske vara med linnea, jag vene? men tror det iaf, vi ska hoppa med sammie lite isf. han måste få lite motioon;O ja, ikväll ska vi fiska, ända andledningen till att jag följer med är attt linnea oxå ska med. nejmen, den är vell kul ? hahhahahha, idk. nejnu ska jag fixa lite, kanske baka något? pusshej / malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0